Izsák Lili

TANULMÁNYOK

2007 DLA, Színház és Filmművészeti Egyetem

2006 Egyetemi Diploma: Okleveles Építésztervező Művész, Belsőépítész szakirány

2006 – 2001 Nyugat-Magyarországi Egyetem, Alkalmazott Művészeti Intézet

    Építésztervező művész szak

2001 – 2000 Gyakornoki munkák: Art – Tax Szövetkezet, O. Ecker Judit Belsőépítész irodája

      2001 – 1998 Építészeti, rajzi tanulmányok: Gspann Károly Műterme; Corvin Rajziskola; Budai Rajziskola

1999 – 1995 Érettségi: Budapesti Eötvös József Gimnázium

Nyelvismeret: angol (középfokú állami nyelvvizsga); német

DÍSZLET-, JELMEZ

2008 Arnold Wesker: A Konyha, Gárdonyi Géza Színház, rendező: Máté Gábor

Van Gogh szerelme, Thália Színház – Jászai Mari Színház, rendező: Simon Balázs

Nyugat 2008-1908, Örkény István Színház, rendező: Mácsai Pál

2007

Mi ez a hang?Dzsessztetés, Katona József Színház,rendező:Máté Gábor

    Heiner Müller: Lezüllött part Médeia-anyag Táj argonautákkal, Schloss Bröllin, Bárka Színház, rendező: Uwe Preuss

Járó Zsuzsa, Zsámbéki Színházi Bázis, rendező: Máté Gábor

Túl vagy a nehezén, most jön a neheze, Színház- és Filmművészeti Egyetem,

rendező: Mácsai Pál

Szomjas vagyok, Trafó Kortárs Művészetek Háza, koreográfus: Hód Adrienn

Gaia, Landungsbrücken Frankfurt/Main, Theaterforum Kreuzberg Berlin, Szkéné Színház,

rendező: Kosmas Chatziioannidis

Mozart:Varázsfuvola, Merlin Nemzetközi Színház, rendező:Ascher Tamás, Novák Eszter

Tasnádi István:Finito, Örkény István Színház, rendező: Mácsai Pál

2006

Vakrepülés, Színház- és Filmművészeti Egyetem, rendező: Ascher Tamás, Novák Eszter

Lomtalanítás, Kamara Savaria, Szombathely

Hullámvölgy – Dalok Délről, Tűzraktér, Budapest rendező: Szantner Anna, Bodó Viktor

Éjfél tájban…, Zsámbéki Színházi Bázis, rendező: Máté Gábor

Bertolt Brecht: Baal, Egri Gárdonyi Géza Színház, Színház- és Filmművészeti

Egyetem, rendező:Dömötör András

2005

Katona József Színház – Krétakör: Előszilveszter, rendező: Ascher Tamás, Schilling Árpád

Moliére: Tartuffe, Spinoza, rendező: Vajda Róbert

Belemenekülők, Zsámbéki Színházi Bázis, rendező: Máté Gábor

    Mozart, Da Ponte: Don Giovanni D. J., az istentagadó büntetése, Zsámbéki Színházi Bázis, rendező: Simon Balázs

Csehov: Ivanov – Ausztrália, Színház- és Filmművészeti Egyetem, rendező: Dömötör András

Szép Ernő: Revolver, Színház- és Filmművészeti Egyetem, rendező: Dömötör András

    Bangkoki Punkok, Merlin Nemzetközi Színház, Millenáris Teátrum, rendező: Menszátor Héresz Attila

2004 Goldoni: A hazug – Virbli, Színház- és Filmművészeti Egyetem, rendező: Dömötör András

Migrénes Csirke, Zsámbéki Színházi Bázis, rendező: Máté Gábor

Purimspiel, Józsefvárosi Színház, rendező: Vajda Róbert

Osborne: Dühöngő Ifjúság, Merlin Nemzetközi Színház, rendező: Menszátor Héresz Attila

DÍJAK

2007 POSZT, Legjobb Jelmeztervező Díj

KIÁLLÍTÁSOK

2003 Stúdiumok, csoportos kiállítás, N&N Galéria, Budapest

Nincsenek megjegyzések: